Wanneer je vragen hebt over bijvoorbeeld je abonnement is het fijn als je terecht kunt bij een goede klantenservice. En de klantenservice van Tele2 maakt hun imago als prijsvechter meer dan waar! Je wordt uitstekend geholpen met basisvragen. Wil je meer? Dan betaal je ook meer. Wanneer je bijvoorbeeld een monteur nodig hebt, dan kun je die bestellen voor 69,95. Wanneer de monteur extra werkzaamheden moet verrichten, zoals het installeren van Powerplugs, dan betaal je 15 euro extra per kwartier. Bij verschillende andere providers hoef je hier niet voor te betalen. Zij sturen gratis monteurs langs. De vraag is dus echt: wat wil je en wat verwacht je van jouw mobiele provider?
Veel mensen zijn positief te spreken over het callcenter van Tele2. Ze zijn goed bereikbaar en proberen je vriendelijk verder te helpen met jouw vragen. We raden je overigens wel aan om eerst goed op de website van Tele2 te checken of je het antwoord op jouw vraag hier al kunt vinden. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice. De klantenservice is van maandag t/m zaterdag bereikbaar tussen 09:00 en 21:00 en op zondag van 12:00 tot 19:00.
- Telefoonnummer: 020-754 4444
- Ben je al klant? Dan kun je bellen naar: 1200